Ėjimo kalorijų skaičiuoklė

Iš Dovydas Sankauskas.
Peršokti į: navigaciją, paiešką

Atstumas:
Svoris: Įkalnė:
Trukmė:
Patirtis: Danga:
Mėgėjas
Pradedantis sportininkas
Patyręs sportininkas
Elitinis sportininkas
Tvirta
Smėlis
Sniegas

Rezultatai

Greitis: Ėjimo greitis.
Sunaudota kalorijų: Ėjimui sunaudotas kalorijų kiekis pagal ACSM (American College of Sports Medicine) ėjimo energijos formulę. Ji skirta ėjimo greičiui iki 6 km/h. (Didesnio greičio formulė bus įkelta vėliau.)

Paaiškinimai

Sunaudotas kalorijų kiekis Šis dydis nurodo kiek kalorijų organizmas sudegina papildomai vaikščiojimo metu (neto). Norint sužinoti visas ėjimo metu sudegintas kalorijas, reikia prie šio dydžio pridėti pagrindinei medžiagų apytakai sunaudotą kalorijų kiekį.
Pagrindinė medžiagų apytaka Tai būtinas energijos minimumas gyvybei palaikyti: kraujotakai, kvėpavimui, smegenų ir vidaus organų veiklai ir pan. Jis priklauso nuo lyties, svorio, amžiaus. Šį kalorijų kiekį galite apskaičiuoti pagal šią kalorijų skaičiuoklę.
Patirtis Patyrę sportininkai sugeba pasiekti tą patį rezultatą sunaudodami mažiau energijos. Apskaičiuota, kad elitiniai sportininkai sunaudoja apie 8 % mažiau energijos nei netreniruoti mėgėjai.
Kelio danga Ėjimui per smėlį yra sunaudojama 2,5 karto, o ėjimui per sniegą 3 kartus daugiau energijos nei einant tvirta danga.

Asmeniniai įrankiai
Turinys