Kalorijų ir kūno masės indekso skaičiuoklė

Iš Dovydas Sankauskas.
Peršokti į: navigaciją, paiešką
"Lieknėjimo centras"

Lytis:
Vyras
Moteris
Amžius: Ūgis:
Svoris: Aktyvumas:

Rezultatai

Kūno masės indeksas: Sąlyginis dydis, nurodantis ar kūno masė proporcinga ūgiui.
Pagrindinė medžiagų apytaka: Per dieną sunaudojamas energijos kiekis pagrindinei gyvybinei veiklai.
Kalorijų dienos norma: Per dieną sunaudojamas energijos kiekis gyvybinei + fizinei veiklai.

Paaiškinimai

Kūno masės indeksas Kūno masės indekso reikšmė:
iki 18,5: kūno masė nepakankama
tarp 18,525: kūno masė normali
tarp 2530: – viršsvoris
virš 30: – nutukimas
Fizinis aktyvumas Be pagrindinės medžiagų apytakos kūnui reikia energijos fizinei veiklai. Kuo esate aktyvesni, tuo daugiau jums reikia energijos. Nurodykite savo šios dienos aktyvumo lygį:
  • 1,0: gulėjote visą parą lovoje, nejudėjote, nevalgėte
  • 1,1: gulėjote lovoje ar sėdėjote vežimėlyje, valgėte, skaitėte knygas, žiūrėjote televizorių
  • 1,2-1,3: dirbote ištisai sėdimą darbą, judėjote minimaliai: vaikščiojote po namus, gaminote valgį, ėjote iki mašinos ir pan.
  • 1,4-1,5: jūsų darbas daugiausia sėdimas, darbe ir po darbo šiek tiek vaikščiojote, namie atlikote ruošos darbus, laisvalaikį leidote pasyviai
  • 1,6-1,7: dirbote stovimą darbą, daug vaikščiojote, aktyviai atlikote namų ruošos darbus, lengvai sportavote
  • 1,8-1,9: dirbote fizinį darbą ir aktyviai sportavote
  • 2,0-2,1: dirbote labai sunkų fizinį darbą, intensyviai treniravotės
  • 2,2: ištvermės sporto treniruočių metu pasiekėte piką
  • 2,3: dalyvavote ištvermės sporto (bėgimo, slidinėjimo, dviračių, plaukimo, irklavimo ir pan.) varžybose
  • 2,4: bėgote maratoną (42 km 195 m)
  • 2,5: bėgote daugiau nei maratoną
Pagrindinė medžiagų apytaka Tai būtinas energijos minimumas gyvybei palaikyti: kraujotakai, kvėpavimui, augimui, smegenų veiklai ir pan. Jis priklauso nuo lyties, svorio, amžiaus. Naudojau naujausią Mifflino – St Jeoro formulę (1990).
Kalorijų dienos norma Bendras energijos kiekis, kurį organizmas sunaudoja per dieną. Tai trijų komponentų suma:
  • pagrindinės medžiagų apytakos energija (apie 60-70% visos dienos normos);
  • fizinės veiklos energija (apie 20-30%);
  • virškinimui sunaudota energija (apie 10%).
Jei maitindamiesi gausite savo kalorijų dienos normą, jūsų svoris nei didės, nei mažės. Jei energijos gausite daugiau, organizmas kaups atsargas, energijos perteklių paversdamas paodžio riebaliniu audiniu. Jei organizmas pritrūks energijos, jis ims skaidyti šį audinį, pasigamindamas trūkstamą kiekį energijos. Pastarąjį procesą paprastai lydi stiprus alkio ir silpnumo jausmas.

Asmeniniai įrankiai
Turinys